TPKian

Thursday, 1 December 2016

Tudung






***

Sebagaimana yang diketahui umum, tudung/rambut adalah antara perkara yang memberi pengaruh besar kepada mood para gadis. Tudung tak jadi pagi ni? Mau sampai subuh esok mood tak baik. Tapi malangnya, budak-budak tak nampak idea ni. Tudung tu lah buat lap air liur, tudung tu lah jadi mainan, tudung tu lah yang takung jeluak, tudung tu jugalah yang menarik perhatian. Nasib baik comel!

Ingat bila tak pakai tudung boleh selamat? Nope :')




7 comments:

  1. Budak musa ni bawak jumpa aku tengok. hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang aku terpinggir duduk sorang2 hujung meja la kalau bawa musa jumpa korang. Sob

      Delete
  2. Aku datang tiup habuk fuhh kohkohkoh *batuk.
    Bawak laaa musa. Ko tak nk jumpa aku pun takpe asl aku dpt jumpa musa, sniff

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kahkahkah berhabuk teruk ni zy.
      Tak jumpa lagi pun aku dah dipinggirkan. Sob sob betul

      Delete
  3. Aku datang tiup habuk fuhh kohkohkoh *batuk.
    Bawak laaa musa. Ko tak nk jumpa aku pun takpe asl aku dpt jumpa musa, sniff

    ReplyDelete
  4. Heheheh... Musa bila dah besar nanti, dia tengok balik komik2 yang okachan dia lukis pasal dia, dia mesti rasa... rasa... hmmm, tak pasti dia akan rasa apa. Musa, nanti reply komen aunty sini, bagitau ye? X3

    ReplyDelete
  5. Uiiihhhh!!!
    Ben update blog hahahahahahaha

    ReplyDelete