TPKian

Friday, 10 June 2016

Selfie Neraka 4


Gambar dalam media sosial:


Dalam dunia sebenar:


 Gambar dalam IC, lesen, passport, kad pelajar dan dokumen penting yang lain:

***

Kau apa tau. Gambar IC aku tak ada batang hidung kot *menangistepimesinbasuh*

13 comments:

  1. Weh apasal gmbar dlm dunia sebenar tu lagi cun? ko cerah sgt sbb tu hidung hilang. Untung jugak gelap mcm aku, kuwawa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tapi dalam dunia sebenar tukang lukis ni tak ada la cun macam tu. Hukshuks

      Delete
  2. Weh apasal gmbar dlm dunia sebenar tu lagi cun? ko cerah sgt sbb tu hidung hilang. Untung jugak gelap mcm aku, kuwawa

    ReplyDelete
  3. Hahahahaha.. muka takleh blah dlm ic.. ko dah kenapa bae? kurang nutrisi? HAhahahahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahahaha kurang sabar dengan tukang snap gambar

      Delete
  4. Hahahahahha...
    Keras perut aku gelak sengsorang kat dalam bilik.
    Setakat ni, tak ada orang yang aku jumpa bangga dengan gambar IC dia.
    Macam semua orang rasakan gambar IC tu paling huduh.
    Rasanya Jabatan Pendaftaran Negara memang saje kot kasi semua orang huduh. Aku pun. Hahahahha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gambar IC aku lawa sikittttt je dari gambar passport aku. So gambar passport=paling huduh. Haha

      Delete
  5. pffftttt hahahahaha lawak giler. untung gambar ic aku gelap. nampaklah hidung kembang aku xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Untung la wei tak jadi voldemort :(

      Delete
  6. I despise my picture in my IC (and other official documents, kecuali gambar lesen memandu) too... huhuhuu~

    ReplyDelete
    Replies
    1. baru renew lesen, kali ni dia tak minta gambar. Dapat lesen kosong, so, phewww

      Delete
  7. Saya baru je renew IC. (ya, saya lewat renew kan) Ya Tuhan, gambar macam sedang sakit. Pucat semacam. Sebenarnya sebab letih dengan proses nak buat itu ini sepanjang nak renew IC tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. lama dan leceh kan proses dia :(
      Gambar saya pun macam orang sakit sebab putih seputih pucat sepucatnya. Sabar je la amna. Bak kata cero: Jabatan Pendaftaran Negara memang saje kot kasi semua orang huduh :p

      Delete