TPKian

Saturday, 11 June 2016

.


Di bulan romadon ini...








...menjadi mimpi ngeri para wanita apabila period datang di waktu hampir berbuka. Huhuhuhuhu

8 comments:

  1. pewpewpew dang it uterus don't play play with meh this month hahah... harap kejadian menyedihkan macam ni tak berlaku kali ni (~ TT w TT)~"

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahahahahaha mesti pernah kena ni XD

      Delete
  2. Aku betul2 debar sekrg ni, hnghhh pls pls lah dtg mlm

    ReplyDelete
  3. Hmmm...
    Aku nak kata aku memahaminya, tapi kalau aku kata maksudnya aku tipu sebab...aku lelaki. Hehehe

    Konsep dia sama macam kau solat Isyak 4 rakaat, dah sampai tahiyat akhir belum sempat bagi salam kau terkentut. Itu aku faham. Huuhuhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul la perasaan dia macam contoh yg Cero beri. Bezanya, solat isyak mengambil masa berapa minit je. Sedangkan puasa mengambil masa sehari. Huhu...

      Delete
    2. Ahahaha yes! Perbandingan yang tepat cero.

      Lepas tu kena ganti berhari2 kan amna. But its okay :)

      Delete
    3. Aku punfaham.. wkwkwkwkw

      Delete