TPKian

Friday, 10 June 2016

Aidijuma 2


Okay. Hari tu aku cakap aku dah tak berapa nak pakai tudung Aidijuma sebab pergi mana-mana pun jumpa orang pakai tudung yang sama kan. Tapi sebenarnya, sebab utama dia (maaf la kalau tak senonoh sikit), benda yang pernah jadi ni :





Dan itulah kali terakhir aku pakai tudung Aidijuma tu, dan start tak pakai sangat tudung yang lain. Kalau pakai mau kena bahan dari pagi sampai petang. Syetsyetsyettan betul budak kelas aku.

***

Kadang-kadang geram juga aku dengan Facebook ni. Tengah seronok skroll tiba-tiba keluar gambar dan post tak senonoh. Kalau skroll depan mak ayah tiba-tiba keluar gambar bogel, kau rasa? Tak pulak dua orang tua tu semput mengucap panjang?? 

14 comments:

  1. MasyAllah sister... Tsk..tsk..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kahkahkah masyAllah masyAllah di bulan romadonnn

      Delete
  2. Astagfirullah sis, patutlah tudung tu kena bako.. hahahaha... XD

    ReplyDelete
  3. Astagfirullah sis, patutlah tudung tu kena bako.. hahahaha... XD

    ReplyDelete
  4. Astagfirullah sis, patutlah tudung tu kena bako.. hahahaha... XD

    ReplyDelete
  5. Dan yg paling aku risau geng2 edit pompuan bertudung kepada keadaan berbogel tp still bertudung.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Omai! Yang ni seram. Minta dijauhkan :(

      Delete
  6. Sis, tabahlah. PM harga pls.


    Joke aside, aku benci benar spam lucah kat facebook tu. Adeh huduh sungguhlah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kannnn. Dengan artikel yang bukan2 macam "kebaikan tido tak pakai seluar dalam", "cara pikat pasangan di katil", "malam pertama" bla bla bla. Belum iklan produk batin lagi.

      Delete
  7. kasi aku jelah tudung ko, hhahahaha eh jap, 'jelmaan ben' tu tgh buat apa?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eh boleh je zyra kalau kau nak. Paling ridikulus aku beli yang warna hitam corak lips merah. Tak pernah pakai pun.

      Hehehe jelmaan tak puasa :p

      Delete
  8. Sampai bakar tudung. Punya sakit rasanya ya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sakitnya tuh disini di dalam hatiku amna T^T

      Delete